Pages

Φεστιβάλ Καννών: Ο δρόμος για το Φινάλε

Παραμονή της τελετής των βραβείων στο Φεστιβάλ των Καννών, η γερμανική ταινία «Toni Erdmann», η αμερικανική «Paterson» και η ρουμανική «Baccalaureat» μοιάζουν τα φαβορί ενός Φεστιβάλ, που ήταν πλούσιο σε πορτρέτα γυναικών και εμπνευσμένο από το μεταφυσικό.
Οι πιθανότητες για την κατάκτηση του Χρυσού Φοίνικα παραμένουν μοιρασμένες, με την είσοδο στο διαγωνιστικό τμήμα των ταινιών «Elle» («Αυτή») του Πολ Φερχόφεν και «Le Client» («Ο πελάτης») του Ασγκάρ Φαραντί, που είχαν καλή υποδοχή από τον Τύπο.
Πρώτη γερμανική ταινία στο διαγωνιστικό μέρος μετά το «Ραντεβού στο Παλέρμο» του Βιμ Βέντερς, το 2008, η ταινία «Toni Erdmann» της Γερμανίδας Μάρεν Άντε, 39 ετών, ήταν και η πρώτη καλή έκπληξη του Φεστιβάλ, προκαλώντας πολύ γέλιο στο κοινό. Η ταινία αφηγείται πώς ένας πατέρας επιχειρεί να βοηθήσει την κόρη του, η οποία έχει εμμονή με τη δουλειά της, να βρει ένα νόημα στη ζωή. Είναι πρώτη στα προγνωστικά για τον Χρυσό Φοίνικα.
Το «Paterson» του Αμερικανού Τζιμ Τζάρμους διεκδικεί, επίσης, το πρώτο βραβείο.
Ο ρουμανικός κινηματογράφος, ο οποίος εκπροσωπείται φέτος με δύο ταινίες μεγάλου μήκους, θα μπορούσε, επίσης, να βραβευθεί με το «Baccalaureat», το οποίο εκτιμήθηκε πολύ και στο οποίο ο Κρίστιαν Μουντζίου, βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα το 2007, προχωρεί σε μια αιχμηρή εξέταση των συμβιβασμών και της διαφθοράς στη χώρα του, ή ακόμη με το «Sieranevada» του Κρίστι Πούιου.

Press

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου